Neler Yapıyoruz

Birçok girişim hayallerinin arasına marka olmayı sıkıştırır. O tıpkı bir faks makinası, kartuşu bitmiş bir renkli yazıcı, arkası kullanılmış bir müsvedde kağıt gibi bir kenarda durur. Oysa ki marka, kenarda durdukça toz tutar. Zaten sıkışıklığa da gelmez; hatta sıkışık hissederse de büyüyemez, kabına alışır. Üzeri tozlu, sıkışık ve kabına alışmış bir markadan da çok şey beklememek gerekir. Nice el kadar marka, daha büyüyemeden yitip gitmiştir.

Farkındayız… Hissediyoruz… Bizi anlıyorsunuz! Ekrandan gözlerinizi boşuna kaçırmayın. Bakın, aşağıda size markaları nasıl yönettiğimizi anlatmak için bazı başlıklar açtık. Hepsini iyice incelemenizi tavsiye ediyoruz. Böylelikle, işimizi yaparken kıyıdan ne kadar açılabildiğimizi de görebilirsiniz… Siz sadece ufuk çizgisine odaklanın…