Bizi Tanıyın

Bildiğimiz kalıpları ve klişeleri bir yere bıraktık. Sonradan da hiç ihtiyacımız olmayınca nereye bıraktığımızı da unuttuk. Etrafımıza bakınca, başkalarının bulduğuna dair şüphe duymuyor değiliz, ama gözümüzle görmedik, kimsenin günahını almayalım. Belki de gördüklerimiz bilmediğimiz ama yeni duyduğumuz kalıp ve klişelerdir.

Önceleri elimizde sadece kalem vardı. Zaman geçtikçe radyasyonla tanıştık ve kalemi promosyon olarak yaşatmaya devam ettik. Kafamızdaki “ben olsam” diye başlayan cümlelerin sayısını arttıkça, gördük ki başkaları için kafa yoruyor ve bunu onlara anlatıyorduk. En son da o kısmını hatırlıyoruz. Nasıl oldu da önümüze masa, çevremize duvar, üstümüze tavan geldi; biz de hatırlamıyoruz… Bu arada saymadık diye şüphe duymayın, havada değiliz; ayağımız da yere basıyor.

Dönüp baktığımızda görüyoruz ki, devrilmemişiz tam tersine evrilmişiz. Yaptığımız işin yaygın tanımının sınırlarını silmişiz. Bir anlamda, birbirini tamamlayan birkaç sektör arasında vizesiz seyahat etmeye başlamışız. Sektörler arası vize alamayanlar iyi bilir, ne kadar özenerek bir marka için masa üstünde çalışıp, göz alıcı çalışmalar yapsalar da, o çalışmaların hedef kitlesiyle temas noktalarında hep bir kopukluk, hep bir çelişki olur. Biz işte o çelişkiyi ilişkiye çevirmek için çok çalıştık, yeni şeyler öğrendik. Şu anda da uyguluyoruz.

İletişim bilimi disiplinler arası bir yapıya sahiptir. Bu, aslında iletişimin tek başına değil, birçok bilim dalıyla etkileşimde olduğu anlamına gelmektedir. İletişim geniş kapsama sahip bir bilim dalıdır. Bir reklam ajansının yaptığı işi tanımlanın en doğru ifadesi de iletişimdir. Her ne kadar günümüzde telefon operatörlerinin de kullandığı bir kavram olsa da, iletişim biliminin iş hayatındaki yansıması reklam, halka ilişkiler ajansları tabanında gelişmektedir. Biz, sunduğumuz hizmetlerin tamamında ticari iletişim sürecine dahil olan faktörleri tek bir çatı altında toplama amacındayız. Her ne kadar birbirinden ayrı ticari kulvarlar olsa da, ortaya çıkardığı sonuçlar iletişim çalışmalarının sonucu olarak anılmakta ve ticari başarıyı etkilemektedir. Bu yüzden BRANDMEDIA çatısı altında sunulan hizmetlerin tamamı, uzmanlık sahibi olduğumuz konulardır ve müşterilerimizin ticari başarıları için sunulmaktadır.

Biz sadakate inanan, tek seferlik ilişkilerden kaçan bir anlayışa sahibiz. Başarının bir defada yapılacak bir çalışmayla değil, üst üste biriktirerek geleceğine inanıyoruz, Bu yüzden “Bize bir katalog lazım” diyenlere, “Dualarımız sizinle” demekten öteye gidemiyoruz.

Ankara Ofisimiz

İstanbul Ofisimiz